سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

کلم بروکلی و رابطه ی آن با لاغری

کلم بروکلی و رابطه ی آن با لاغری گرداوری شد

کلم بروکلی و رابطه ی آن با لاغری

 

کلم بروکلی یکی از اعضای خانواده ی پرطرفدار کلم ها می باشد. معمولا استفاده از کلم هم به صورت خام و هم به صورت پخته بسیار شایع است ، اما کلم بروکلی دسته از کلم ها می باشد که معمولا همه ی افراد از طعم آن رضایتی ندارند. شاید علت عدم مصرف بسیاری از افراد ، آشنا نبودن با مزایای این سبزی بسیار مهم می باشد. تحقیقات نشان داده کلم بروکلی به صورت غیر مستقیم در امر چربی سوزی و لاغری نیز مؤثر می باشد.

افرادی که معمولا از چاقی رنج می برند با شکایت از اینکه نمی توانند از غذاهای مختلف دست بکشند و به نوعی غذا آنها را به سوی خود جلب می نماید ، از چاقی خود در عذاب هستند. در حالی که این مشکل تنها یک راه حل دارد و آن هم استفاده از مواد غذایی است که بتواند در سریع ترین زمان ممکن معده ی شما را پر کند. با پر شدن معده دیگر فضایی برای استفاده از ماده غذایی دیگر باقی نمی ماند به چنین ترتیبی می توانید از غذا خوردن بیش از اندازه نیز جلوگیری نمایید.

کلم بروکلی یک سبزی مؤثر در پر کردن معده به شمار می رود. با این خاصیت خود به صورت غیر مستقیم با لاغری نیز در ارتباط خواهد بود. بنابراین با مصرف کلم بروکلی می توانید در مدت زمان وطلانی به لاغری بدن خود کمک نمایید. اما مصرف کلم بروکلی برای تمامی افراد توصیه نمی شود ، زیرا برخی از افراد که مشکلات مربوط به تیروئید را تجره نموده اند نسبت به مواد درون خانواده کلم ها حساسیت داشته و مصرف این مواد برای بیماری آنها مضر تلقی می شود. بنابراین پیش از مصرف کلم بروکلی حتما با پزشک خود مشورت نمایید تا با اطمینان خاطر از این سبزی پر فایده بهره ببرید.

کلم بروکلی و رابطه ی آن با لاغری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.