سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

درمانگر طبیعی

علل سرفه های مزمن پس از یک بیماری ساده

اگر سرفه های بیش از اندازه زیاد دارید و گاهی خلط هایی خونی را مشاهده می کنید برای بررسی بیشتر به نزد پزشک بروید.

جلوگیری از اعتیاد در جوانان

امروزه اعتیاد به یکی از مهلک ترین مسائل بهداشتی در جامعه تبدیل شده است. در حقیقت اعتیاد می تواند از هر سو هم به مردم و هم به خانواده ی افراد و علاوه بر آن از همه مهم تر به خود آنها آسیب برساند .

عوامل غذایی در دفع آهن از بدن

سعی کنید تا غذاهای کلسیم دار را با غذاهای آهن دار یا قرص آهن در یک زمان مصرف نکنید. کلسیم می تواند تأثیر نامناسبی را بر روی جذب آهن در بدن ما داشته باشد .

مصرف غذا در شب و اهمیت آن

اگر دوست دارید تا شب ها راحت به رختخواب بروید و از یک خواب آسوده نیز نهایت لذت را ببرید سعی کنید تا در هر اندازه ای که می توانید به مصرف کردن غذا در شب و استفاده از شامی سبک و مقوی توجه داشته باشید.

علائم ، پیشگیری و درمان گرمازدگی

علل بروز گرمازدگی در برگیرنده قرار گرفتن در معرض دمای بسیار گرم به خصوص زمانی که با رطوبت بالا ترکیب می شود و فعالیت فیزیکی بسیار بالاست.

10 میوه ضد پیری و ضد چروک

روش های خوشمزه برای متوقف کردن ماشین پیری، خوردن میوه هاست. برخی از میوه های خاص، در برگیرنده آنتی اکسیدان های فراوانی هستند و می توانند پوست را محکم، شفاف و جوان نگه دارند.

خانم ها و واقعیت های عجیب از آنها

زن ها آرامش را بیشتر از ریسک دوست دارند. تعداد کمی از خانم ها وجود دارند که خطر کردن و ریسک کردن را دوست دارند و حاضر هستند که تمامی زندگی خود را در این راه خرج کنند.

اهمیت نوار قلب

برای نوار قلب نیاز است تا جریان برقی بر روی بدن منتقل شود. این جریان برق بسیار خفیف می باشد.

آنتی بیوتیک ها و عوارض آن

آنتی بیوتیک ها که به عنوان داروهای آنتی باکتریال نیز شناخته می شوند، داروهایی هستند که رشد باکتری ها را کندتر کرده یا آن ها را تخریب می کنند.

10 ماده غذایی که باعث سم زدایی از بدن می شود

سم زدایی کبد ,سم زدایی بدن با آب ,رژیم سم زدایی بدن , سم زدایی بدن با دستگاه ,سم زدایی بدن طب سنتی ,سم زدایی بدن از مواد مخدر, سم زدایی از کف پا,رژیم لاغری سم زدایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.