سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سرماخوردگی در تابستان چه درمانی دارد؟

سرماخوردگی در تابستان چه درمانی دارد؟

 

سرماخوردگی در تابستان چه درمانی دارد؟

 

شاید یکی از خنده دارترین وضعیت ها برای افراد سرما خوردن در تابستان باشد ، زیرا از نظر آنها سرماخوردگی تنها در فصل زمستان و پاییز باید اتفاق افتد ، اما این تصور کاملا اشتباه است و سرماخوردگی برای فصل خاصی نیست. شاید میزان شیوع آن در فصول مختلف سال بالا و پایین شود ، اما یک بیماری عادی همانند سایر بیماری ها برای تمامی فصول خواهد بود و هیچ استثنایی برای آن مشاهده نخواهد شد. برای آنکه بتوانید هرچه زودتر از این بیماری رهایی پیدا کنید می توانید از طریق توصیه ی سایت پدیده کاشان به درمان عوارض آن بپردازید.

از جمله عللی که می توان برای فصل تابستان در نظر گرفت که می تواند منجربه سرماخوردگی شود ، در حقیقت صفر به مناطق سردسیر همانند ییلاقات یا خوابیدن در زیر باد سرد کولرها می باشد. همین عوامل می تواند محیط را برای سرماخوردگی فراهم کند و موضوع چندان عجیبی نیست. اگر در فصل تابستان دچار این بیماری شده اید از خوابیدن های پی در پی خودداری کنید ، زیرا استراحت های بیش از اندازه و عدم فعالیت زمان بهبودی را افزایش خواهند داد ، بخصوص در فصل تابستان که شرایط برای قرار گرفتن در هوایی تمیز و بدور از آلودگی فراهم است. اما از ورزش کردن بپرهیزید ، زیرا با عرق کردن و فعالیت های خسته کننده بیشتر خسته می شوید.

از یک فرد در اعضای خانواده ی خود بخواهید تا اندکی دمنوش از چای سبز را برای شما تهیه کند و به همراه کمی لیموی تازه وعسل آن را میل نمایید. سیستم ایمنی بدن شما با این نوشیدنی تقویت خواهد شد. در طول روز مایعات ولرم ترجیحا گرم و همچنین آب زیادی مصرف کنید تا اگر بر اثر تب ، مایعات داخل بدن شما تحلیل رفته اند ، به زودی به دست آیند. برای صاف کردن گلو و رقیق کردن ترشحات خود غرغره کردن آب به همراه نمک گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.