سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

سلامت و پزشکی

درمانهای طبیعی و سریع برای سرفه های خشک


درمانهای طبیعی و سریع برای سرفه های خشک گرداوری شد

 

درمانهای طبیعی و سریع برای سرفه های خشک

 

در بیماری های متنوعی همچون بیماری های مرتبط با ویروس ها سرفه های خشک به عنوان یکی از آزاردهنده ترین علائم آنها حتی پس از طی کردن دوره درمان مطرح می شود. به عنوان مثال یکی از بیماری هایی که می تواند فرد را از پای در آورد ، انفلوانزا خواهد بود که با توجه به شروع فصل پاییز این بیماری بسیار شیوع پیدا خواهد کرد. بنابراین ضروری است تا ما راه های درمان خانگی را در این باره فرا گیریم و بار سنگین چنین علائمی را از خود دور کنیم.

یکی از بهترین راه حل مراجعه به نزد پزشک برای درمان علت اصلی بیماری و سرفه های خشک ما می باشد. معمولا زمانی که پای یک بیماری حاد تنفسی در میان باشد ، روش های معمول پاسخگو نخواهند بود و حتما باید از آنتی بیوتیک برای تخفیف درد کمک گرفت. اما یک سری از مواقع به دلیل آلرژی های فصلی و . . . سرفه های خشکی به سراغ شما می آیند که با روش های خانگی می توان آنها را از بین برد و سلامتی خود را به دست آورد.

از قدیم یکی از روش های درمان گلودرد و همچنین سرفه های خشک ناشی از آن آب نمک بوده که خوشبختانه امروزه هم به عنوان یک روش برای رفع مواد تحریک کننده برای سرفه های خشک معرفی شده است. چای بخصوص چای سبز ، مصرف سوپ های رقیق و گرم که به همراه عصاره ای از مواد پروتئینی باشد ، یکی از بهترین درمان های خانگی برای رفع سرفه های خشک و همچنین افزایش بنیه فردی خواهد بود. زیرا با مصرف مایعات به تنظیم آب و الکترولیت های بدن خواهیم پرداخت و در نتیجه سرحال تر خواهیم شد.

زردچوبه در درمان سرفه های خشک بسیار تأثیرگذار خواهدبود. معمولا طعم زردچوبه برای بعضی ها قابل تحمل نیست که چنین افرادی می توانند به راحتی از کمی عسل به همراه لیموی تازه استفاده کنند. اگر حالت جامد را دوست ندارید ، می توانید با اضافه کردن کمی آب در حال جوش یک نوشیدنی خوب را برای درمان علامت خود تهیه نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.